Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Gej parada – mišolovka za Srbe

Komentari (86) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 četvrtak, 30 septembar 2010 13:02
Sledbenik
Učinimo tako!
Preporuke:
0
0
2 četvrtak, 30 septembar 2010 14:11
Voja
Bravo!
Preporuke:
0
0
3 četvrtak, 30 septembar 2010 14:14
b.s.
Sve ste u pravu, ali kako da se otresemo BND-MI-DPMNE-ŠTDЅBGD itd, kad "pustili bi mi njih, ali neće oni nas".
Preporuke:
0
0
4 četvrtak, 30 septembar 2010 14:15
Zarko
Svaka Cast na tekstu. NAzalost Mi6, Cia BND upravljaju Srbijom i reziraju dogadjaje. Interesantno je da je samo dva dana posle narucene parada Beograd domacin jednoj drugoj spodobi!
Preporuke:
0
0
5 četvrtak, 30 septembar 2010 14:22
Sergej Bulajić
U ogromnoj meri dodatnu tenziju podigao je predsednik Tadić, koji nije našao za shodno da Hašimu Tačiju stavi do znanja da Srbija ima vojsku, da muftiji predoči nešto slično, bilo u vidu armije ili policije

Imam senzacionalne vesti za autora teksta:
Srbija nema vojsku ni tehniku ni ljudstvo! Što je valjalo od oficierskog kadra u poslednjih nekoliko godina je penzionisano, a policija služi kao i svaka policija u svetu za zaštitu državne vlasti i obezbeđivanju javnog reda i mira. Otuda se nema kome pretiti, jer svi oni dobro znaju kakva je situacija kod nas kad su u pitanju oružane snage.
Očekujem da će 10 Oktobra ti ostrašćeni paraderi biti u tolikoj meri osioni, da se može desiti ponavljanje situacije kad je dotična Nataša Kandić fizički nasrnula na onog nesrećnika koji je pokušavao da joj na kulturan način stavi do znanja da nije u pravu u svojim nastojanjima da albance uvek pokazuje kao žrtve, jer ima žrtava i na srpskoj strani i puno unesrećenih ljudi koji nisu dali nikakvog povoda da se prema njima čine strahoviti zločini.
Agresivnost učesnika tzv parade je ono o čemu ja razmišljam. Šta činiti u tom slučaju? Ja imam pravo da pokažem javno svoje neslaganje (na miran način) sa organizacijom takvog skupa i to pravo niko ne može da mi uskrati. Svako neka proceni šta mu je volja činiti.
Preporuke:
0
0
6 četvrtak, 30 septembar 2010 14:37
brm
bravo za tekst
samo i sam si rekao da agenata BND CIA MI5 i ne zaboravimo dragu nam UDBU ima dovoljno da izazovu nered i ako svi ostanemo "iza roletni"
Preporuke:
0
0
7 četvrtak, 30 septembar 2010 14:41
Boom C
Alal ti vera
Preporuke:
0
0
8 četvrtak, 30 septembar 2010 14:52
CIA, snajka, CIA!
Ovaj tekst je konspirologija u svom najludjem izdanju, dostojna "Odjeka i reagovanja" s početka devedesetih.
Preporuke:
0
0
9 četvrtak, 30 septembar 2010 15:22
slepi putnik
tacno tako , ali nema odgovora na pitanje, da li ce i nase ostajanje kod kuce spreciti incidente, pa mi gradjani ih nismo nikada ni pravili , ima vlast dovoljno svojih ljudi da izazove sta god pozeli
Preporuke:
0
0
10 četvrtak, 30 septembar 2010 15:28
Ala
@CIA snajka

Ma,sta kazete?!Vi niste informisani da je Beograd vec desetine godina sediste obavestajnih sluzbi za Balkan?!
Da razna "trgovacka" predstavnistva i "kulturne" institucije nisu maska za obavestajce svih fela?

Citajte malo stranu stampu-oni to otvoreno kazuju.
Citajte,od citanja niko umro nije.....
Ili uzivajte u toj vasoj Shan-gri-la-la-la....
Preporuke:
0
0
11 četvrtak, 30 septembar 2010 15:56
zvezda
Mislim da se povodom ovog dogadjaja trebala oglasiti SPC, tacnije patrijarh, treba da se obrati vernicima, njegovo cutanje znaci odobravanje. Da imamo neku jasniju sliku, a ovako vidimo da i on ne mari bas za svoj narod.
Ako vec treba da bude parada, neka bude bez incidenata. Naravno i obavezno uz najvise predstavnike vlasti.
Preporuke:
0
0
12 četvrtak, 30 septembar 2010 16:05
Tatjana
Napominjala sam ljudima iz svoje okoline da je stvari kao gej-parada najbolje "demonstrativno ignorisati". Priuštimo im toga dana pust grad i zatvorene prozore; to je najdelotvorniji način za pokazivanje stva prema toj vrsti manipulacija i sluđivanja naroda.

Jeste li gledali Kusturičino "Podzemlje", one dokumentarne snimke sa početka o ulasku nemačkih snaga u Maribor, Zagreb i, na kraju,u Beograd? Situacije iz prva dva grada neću da komentarišem, davno su prestali da me zanimaju. Ali na trećem snimku se u krupnom planu vidi nemački vojnik u stavu fašističkog pozdrava, kako se kamera odmiče vidi se da prolazi kroz grad na tenku, a kada u kadar uđu ulice - otkriva se da su potpuno prazne!

Ako mene pitate, bolja strategija ne postoji! Pomogla nam je da preturimo tolike okupacije i čini se da je (zasad jedini) način da se odupremo ovoj "mekoj", dosad svakako najpodmuklijoj. Samo kako da onaj deo građana koji još nije sasvim izgubio pamet ubedimo da ga, već sad primeni.
Preporuke:
0
0
13 četvrtak, 30 septembar 2010 17:19
Odbrana i poslednji dani
Mnoga ubistva u Srbiji koja su se dogodila u poslednjih desetak godina, ostala su i dalje nerazrešena. Ako je nalogodavac bio Slobodan Milošević, kako je moguće da CIA, MI6 i BND to još nisu otkrili, posebno danas, kad njihovih agenata u Srbiji ima više nego nakupaca na pijaci?!

Već sam napisao u jednom komentaru da je daleko od pameti da Milošević ubija sve oko sebe i tako sam sebe destabilizuje.

Slažem se sa brm i autorom da do sukoba može dođi čak i ako na ulici ne bude nikoga drugoga sem populacije,najamnika obaveštajnih službi i policije, što će opet predstavljati razlog da se vlast u narednim danima obračuna sa pristalicama patriotskog i nacionalnog korpusa na svim nivoima. Za sadašnju vlast jedan od glavnih prioriteta jeste da taj korpus prikaže retrogradnim i primitivnim i da kao takav zaslužuje sankcije.

I naravno da se podela na četnike i partizane i stanje konstantnog ideološkog sukoba uklapa u celu priču.
Preporuke:
0
0
14 četvrtak, 30 septembar 2010 18:21
"pokazivanje zuba"
Ako pogledamo malo geografsku mapu i na njoj malu tacku Srbiju jasno je da nista ne zavisi od nas malih Srba. Te sluzbe su tako velike mocne i jake da je apsurd pokazati im prstom vrata...Pa velika Rusija jedva izlazi na kraj sa "imperijom". Citajte Aleksandra Dugina, Zinovjeva, Solzenjicina.. Takodje koji su bili nacini osvajanja i zatiranja "nizih" naroda?: prodaja pornografije,dozvoljen abortus,homoseksualizam,kontracepcija,dok je sve to bilo zabranjeno u nac Nemackoj..i davalo je rezultate. Svi hriscanski narodi se gase,..osim Muslimana i Jevreja...
Preporuke:
0
0
15 četvrtak, 30 septembar 2010 19:40
Uros
Smem da se kladim da ce biti problem i to ozbiljan neki, mozda cak padne i zrtva od strane neke ubacene placenicko-provokatorske grupice, jer sve ide u pravcu da se Srbija jos vise destabilizuje. Interesantno je to da sam u razgovoru sa jednom gej osobom dosao do informacije da on i svi njegovi gej drugari nece izaci tog dana na ulicu, upitam pa ko ce onda, rece covek saka jada pogurana stranim donacijama, kaze da je kljuc u bankovnim racunima tih gej i drugih nevladinih organizacija koje sve ovo organizuju i podrzavaju.
Preporuke:
0
0
16 četvrtak, 30 septembar 2010 19:56
čitateljka iz Srpske
@Sergej Bulajić,: Dozvolite da Vas malčice dopunim.
Najbolji srpski oficirski kadar deportovan je u Hag,
a patriotizam je postao sramotno osjećanje, za porugu "druge Srbije".
Preporuke:
0
0
17 četvrtak, 30 septembar 2010 20:16
Ilija
Mnogo paranoje i prazne price,toga ima previse i u ovom tekstu i komentarima.MI6,CIA,MOSSAD,fali jos samo KGB i eto sjajnog holivudskog scenarija.Ne mogu da vjerujem da su ljudi u ovoj zemlji opsjednuti teorijama zavjere,gej paradama,a pola stanovnistva ne radi,jug Srbije kao u 19 vijeku...a da, zaboravio sam i za to su krive obavjestajne sluzbe,Vatikan,Masoni,pederi,Jevreji,Muslimani,Kurdi...samo ne mi. Bas briga za paradu,necu biti tamo,imam
svojih problema,a i od vase paranoje me boli glava.
Preporuke:
0
0
18 četvrtak, 30 septembar 2010 21:00
Askurđel
Šta god da napravimo za one tamo neće da valja. Recimo da nama za predsednicu dođe Hilari. Siguran sam da bi posle dva meseca cela zapadna štampa pisala negativno o njoj i siguran sam da bi izgledalo da smo je pokvarili. Onda je menjaju i dolazi Medlin, pa engleska kraljica itd. Ljudi mi smo zapisani kao negativci onog trenutka kad smo počeli više da vodimo brigu o drugima nego o sebi. Nas ruše i pre Prvog rata, ali posle njega još više.
Šta činiti? Upravo ono što je autor rekao. Pokazati put neželjenim gostima i use i ....
Preporuke:
0
0
19 četvrtak, 30 septembar 2010 21:16
TOPOLj
"Kome odgovara atmosfera negativnog elekriciteta,i ko najviše priželjkuje da se 10.oktobar 2010.pretvori u dan neviđenog haosa sa najkrvavijim posledicima"?Poštovani Saša!U pravu ste kada tvrdite da najviše odgovarama stranim obavještajnim službama,ali ovome treba pridodati i agente spavače u Srbiji(takozvani drugi ustaški krug)koji imaju svoje lične razloge da beogradskim ulicama poteknu potoci krvi i koji apsolutno ništa ne zaostaju za CIOM,MI-6,BND-om kada su ti razlozi u pitanju.Čak šta više svoje mentore u mnogo čemu prevazilaze.
Preporuke:
0
0
20 četvrtak, 30 septembar 2010 21:37
jova
Pohvala autoru.
@Tatjana-i takođe.
Preporuke:
0
0
21 četvrtak, 30 septembar 2010 22:35
Sani
Sasa, bravo za tekst!
Preporuke:
0
0
22 četvrtak, 30 septembar 2010 22:42
Mika Vranjanac
Meni uopste nije jasno zasto je autorima na ovom sajtu naveci problem gej parada. Pa valjda su i oni i ljudi i srbi i imaju pravo da se tako izjasne.

Ja potpuno podrzavam gej paradu i zelim da vidim Srbiju kao najliberalniju zemlju regiona, nesto kao Holandiju, znaci legalizacija istopolnih zajednica (posto nas Ustav definise brak kao zajednicu muskarca i zene!!), legalizaciju i oporezivanje prostitucije i lakih droga, ali sa druge strane, zestoko kaznjavanje trgovine ljudima i teskim drogama.

Takodje se zalazem da Srbija principijelno brani svoje interese i da vec jednom zavrsi pricu sa Kosovom, ne tako sto ce da ga da, nego sto cemo nekako da regulisemo granice, tako da kod nas ostance sever, a eventualno razmenimo Strpce i Goru za Albanska sela/varosice na jugu Srbije.
Preporuke:
0
0
23 četvrtak, 30 septembar 2010 23:49
Branislav
Autor je potpuno u pravu. Samo stranim obaveštajnim službama, ali i UDBI odgovara prolivanje krvi 10. oktobra. U toj priči siroti gejevi su samo moneta za potkusurivanje i njihova situacija zapravo nikoga i ne zanima. Poznata je stvar da Beogradom već duže vrame špartaju svakojake obaveštajne agenture pod različitim firmama. To uostalom nije ništa novo. Još je 1939. u Beogradu delovalo "britansko trgovačko društvo" na čijem čelu je bio izvesni Maplbek. Naravno ovaj špijun se trgovinom nikada nije bavio nego je okupljao jugovlovenske oficire kako bi stvorio jezgro za rušenje režima kneza Pavla. I upravo je Maplbek imao zapaženu ulogu u vojnom puču u noći između 26. i 27. marta 1941. Zašto bi danas bilo drugačije? Danas je verovatno mnogo gore nego što je to bilo pre nekoliko decenija. Slažem se da bi najbolje bilo da našim okupatorima i domaćim namesnicima prenesemo poruku koliko ih preziremo tako što ćemo tog 10. oktobra ostati kod kuće i zamandaliti prozore i vrata. Tako ćemo ponizite, znate već koje, ambasadore. Oni će tada, verovatno iz "porodičnih ili zdravstvenih" razloga napustiti Beograd.
Preporuke:
0
0
24 petak, 01 oktobar 2010 00:45
OG
Potrebno je puno vremena i iskustva da čovek spozna gde živi. Autor teksta je to uspeo. Naravno da su pomenute obaveštajne službe uključene u javni život u Srbiji. Politička i medijska scena su gotovo 100% pod kontrolom. Šta je drugo nošenje stenograma po ambasadama do referisanje onima koji vas kontrolišu. Ne ogleda se rad obevaštajnih službi samo kroz avanture DŽejms Bonda. Osnovni zadatak službi je da kreiraju javno raspoloženje i politički život, da usmeravaju državu u određenom pravcu. Najbolji primer za to je Srbija. Opšte beznađe, apatija i bezvoljnost, razočarenje. Prosečnog Srbina više ništa ne interesuje ( osim Farme, Granda i sl.). Nije bitna sudbina dražave u kojoj živi, nije bitna ni porodica, nije bitno ni to što 10.oktobra ne sme decu izvesti u šetnju od Slavije do Terazija i što uveče mora cenzurisati deci TV kanale da ne vide ono što je našim političarima moderno, demokratski i civilizacijsko dostignuće savremenog zapadnog sveta. Pitam se, da li ima još ko normalan u ovoj zemlji? Do 10. oktobra biću ponosan što parada još nije održana samo u Rusiji i Srbiji. Međutim, prvo pitanje za naše političare evropejce kada odu na divan u Brisel je zašto nije održana parada ponosa. Naše tutore iz Brisela ne intersuje to što je u Srbiji nekoliko stotina hiljada izbeglica koje su oni proterali zadnjih dve decenije, ne intersuje ih da li se ti ljudi mogu vratiti svojim kućama, ne iteresuje ih šteta koju su Srbiji naneli ekonomskim sankcijama i bombardovanjem, ne interesuje ih kako će se Srbija oporaviti od svega toga i kada će prosečni građanin u Srbiji moći da živi bolje. Ali ih interesuje parada pedera!!! Ma koja bre Evropa i Evropska unija. Oni će nas rasturiti i uništiti do kraja. Uzeli su nam materijalno sve što su mogli. Sada nam uzimaju i dušu. Što se mene tiče, NE MOŽE i NEDAM!!!
Preporuke:
0
0
25 petak, 01 oktobar 2010 00:56
Patriota
Sve predlozeno nista ne pomaze. Jedini spas za srbiju je uzeti serpe u ruke i izaci na ulicu i to svakog dana od 07,00 do 22,00. Neka ih izadje samo deset, za par dana bice ih stotine a za mesec dana dostici ce kriticnu masu . Sve dok se ne promeni vlast i to temeljito nema nam spasa. U Jugoslaviji kod Tita u zemlji nije mogao da djeluje niti jedan strani agenat a danas u srbiji oni vuku sve konce.
Preporuke:
0
0
26 petak, 01 oktobar 2010 01:04
Blagoje Jovović
Evo ja se ne slažem sa autorom teksta.

Biću otvoren do kraja, pa ako prođem prođem.

Šta mislite, zašto do prošle godine nije nikome ni padalo na pamet da pokrenu pitanje gej-paradiranja? Zato što je bolno sećanje na brutalnu silu kojom je isti ovaj događaj bio prekinut 2001-ve, bilo još uvek sveže. I samo i isključivo zbog toga. Zato je trebalo dodatno porobiti Srbiju, postaviti ministra koji će za taj događaj dovesti 10 puta više policije nego što je biti onih koji će paradirati, i više nego za utakmicu sa Arsenalom.

E sad, da krenem dalje. Poslušamo mi, spustimo roletne, prugtamo knedlu. Ume li neko da mi kaže još koliko knedli treba da gutamo, i dokle ja koji plaćam porez moram da gutam te njihove knedle? Ćuti i trpi. Ćuti pred paradiranjem, ćuti pred očitim pljačkanjem Srbije, ćuti pred izdajom Kosmeta, ćuti zato što nemaš leba da jedeš a sa tv-a te truju farmama i ostalim glupostima... Dokle?

Dalje, ovo je klasično zatvaranje očiju pred problemom. Ovakvi predlozi vode u beskrajno politizovanje, filozofiranje, i tupavo reakcionarstvo. Dok mi filozofiramo o tome šta li će pobogu Jelko Kacin da kaže, naša zemlja i dalje tone sve dublje i dublje. Kako to molim vas jedna Španija može cela da se digne na noge, i baš ih briga za sve ostale, a Srbija mora da sluša šta joj popuju raznorazni belosvetski? Neće im se dopasti, uf, pazi da se ne potresem.

Nama Srbima fali drskost i arogancija u rešavanju sa sopstvenim problemima. Svako ko prati dešavanja po svetu zna da je popuštanje pred ovakvim vidom skaradnosti, otvaranje vrata za još veće skaradnosti. Mislite da ne može gore? Varate se.

Pitanje je prosto, da li ćemo na sve što se dešava samo ćutati i sklanjati se pred bezobraznom manjinom, ili uzeti stvar u svoje ruke i početi da živimo onako kako mi želimo a ne kako kaže nekakva EU protiv koje se zdušno ovako barem deklarativno borimo.
Preporuke:
0
0
27 petak, 01 oktobar 2010 01:07
Svastika
Pogledah sada na Google Earth-u park kod SKC-a, kad ono stvarno - u sredini kukasti krst!

Vrlo čudno!
Preporuke:
0
0
28 petak, 01 oktobar 2010 02:12
s.p.Lajković
Ma, treba se u veelikom broju okupiti u vreme te njihove parade i sve to javno ismejati , upirati u njih prstom , vikati Uaaaa pederi, napraviti im neprijatnost da se sami postide svega onog čime se ponose, pa da vidimo kakvu će oni tad reakciju DA izbace...kladim se NASILNU ...
Preporuke:
0
0
29 petak, 01 oktobar 2010 02:44
Agent MI6
Ne pamtim kad sam se poslednji put ovako valjao od smeha.

Želim da vam u ime Nezavisnog Udruženja Agenata Imperije, odsek "Spavači", iskažem neizmernu zahvalnost za ovaj genijalan tekst koji je razgalio naša napaćena špijunska srca.

P.S: ništa ne brinite, poslaće vam brat Putin svoje operativce u pomoć.
Preporuke:
0
0
30 petak, 01 oktobar 2010 04:08
Sizif
Strani agenti nisu toliki problem koliko su problem "korisni idioti".
Preporuke:
0
0
31 petak, 01 oktobar 2010 08:48
Uroš
Evo jedna pesma koja objašnjava stanje u glavama ljudi..
http://www.youtube.com/watch?v=WypuuWM2LS8
Preporuke:
0
0
32 petak, 01 oktobar 2010 09:24
Šustikla
Kakva bre svastika, dva kvadrata, crni i beli, koji se prožimaju.
Preporuke:
0
0
33 petak, 01 oktobar 2010 09:52
Nada
A Gvido i Vilijam? Nije im se zamjeriti!
Preporuke:
0
0
34 petak, 01 oktobar 2010 10:43
Šumadinac
Srbi nisu miševi.
Preporuke:
0
0
35 petak, 01 oktobar 2010 11:00
Vladislav
U celoj stvari u vezi sa gej paradom, bitne su dve stvari koje se skoro uopšte ne pominju u javnosti.

Najpre, činjenica da je pederastija težak oblik izopačenosti i nastranosti, od koga društvo ima ne samo pravo, već i obavezu da se zaštiti. Do nedavno, u mnogim zemljama je pederastija bila zakonski sankcionisana kao protivprirodna, pa su čovekomrzački lobiji, pod okriljem novog svetskog poretka, to promenili. Kako je moguće da je, i od koga, toliki strah zavladao da smo stvari prestali da zovemo pravim imenom? To što je sadašnja zakonska norma takva kakva je, treba li da znači da ne smemo ni pomisliti na njenu promenu? Dakle, apsolutno sam protiv nasilja, ali sam i protiv društvenog tolerisanja (pa, evo, i favorizovanja) nečega što, po Božjim i prirodnim zakonima, prosto, nije normalno.

Drugo, cela ta priča o "paradi" je jedna "koska", gde prava tema nisu pederi i njihova prava. Prava tema je relativizovanje svega. Dok je sve većem broju ljudi u Srbiji sve svejedno, dotle se potura skaredna koncepcija o javnom pravu na izopačenost, ne bi li se mi kao narod i društvo dalje raslabili i anestezirali, i ne bi li svako nasilje nad većinom postalo moguće. Zato, zbog te relativizacije, prava priroda ovog događaja je satanistička, pa me čudi da na takav izazaov našoj društvenoj zajednici ne reaguje naša Sveta Crkva. Naprotiv, dok se polako njen vrh anestezira "bogoslovskim dijalogom" sa jereticima, učesnici parade, javnom blasfemijom, pravoslavnom vernom narodom pljuju u lice.

Nazovimo stvari pravim imenom, za početak.
Preporuke:
0
0
36 petak, 01 oktobar 2010 11:48
Željko
Samo BOJKOT gay-parade: - to je pravo rešenje u ovom trenutku.
Preporuke:
0
0
37 petak, 01 oktobar 2010 12:11
Građanin
Tekst je defetistički i ide u prilog organizatorima parade srama. Sprečićemo paradu srama u našem gradu.
Preporuke:
0
0
38 petak, 01 oktobar 2010 13:20
Petar Janketić
Mene najviše zanima zašto ćuti SANU? Zašto intelektualna elita ne pokušava da objasni narodu kakav su mu mamac stavili na mišolovku, ovog puta uvijen u oblogu gej parade?!


Mene najviše zanima zašto ćuti SPC? Zašto SPC ne pripreti organizatorima gej parade da će biti odlučeni od Crkve zbog JAVNOG propagiranja GREHA?! Dani lete i zato se na vreme treba oglasiti, a ne u minut do 12 kad je već sve sređeno.
Preporuke:
0
0
39 petak, 01 oktobar 2010 13:33
Ilija Čvorović
A meni i Đuri ste se smejali, sve smo vam lepo rekli. Video sam ja na Sutjesci kolko je sati. Zašto da Ficroj Meklin ide kod Draže i pije ljutu domaću, kad kod Tita ima viski s ledom i dobre ribe. Još onaj brilijantski prsten, eee, gde ima brilijanata, biće i dobrih nagrada. Napraviše Englezi perestrojku, dobi Meklin vilu na Jadranu, a Srbija večite prijatelje bez kojih ne može da mrdne. Ljubav je to.
Preporuke:
0
0
40 petak, 01 oktobar 2010 13:37
čitateljka iz Srpske
@Građanine, šta biste time dobili? Slažem se s onima koji misle da je pedere najbolje ignorisati,
neka paradiraju sami sebi, neka sebi budu ruglo. To
će im više, ekscentricima, smetati, nego primjena
sile na koju će policija oštro uzvratiti i o njima,
željnim da budu u centru pažnje, pisati svi mediji.
Ne shvatam zbog čega bi Vi dobili batine od policije, ispunjavajući na taj način želje paradera?
Preporuke:
0
0
41 petak, 01 oktobar 2010 13:51
Nebojša Matić
Najvolem ove što vehementno traže:

"Nazovimo stvari pravim imenom, za početak."

pa onda pomešaju termine pederastija i peder.
Preporuke:
0
0
42 petak, 01 oktobar 2010 14:18
Paton
za Građanina

Šta je po tebi defetizam? Da li je u redu da izlazimo i mlatimo pedere i lezbejke, a da ćutimo kad nas ubijaju na Kosovu. Ovo nije motiv za izlive patriotizma, vidi se da nam smeštaju. Ako nismo defetisti, zašto se ne skupimo i krenemo svi zajedno da branimo Srbe u Mitrovici i podignemo ustanak na Kosovu, da vidim koja će policija tako nešto da nam zabrani. Zašto se ne skupimo kada prvi naredni put Zukorlić bude mahao turskim zastavama i prizivao Murata. Ako tad pokušaju da nas zaustave, onda možemo da se borimo do kraja. Garantujem da bi četiri petine policajaca bacilo značku i pridružilo nam se. To su ciljevi za koje se Srbi bore, a ne da tučemo plaćenu šaku jadnika po gradu.
Preporuke:
0
0
43 petak, 01 oktobar 2010 15:12
Građanin
Defetizam je upravo poziv da se ne borimo, već pomirimo sa paradom srama, zatvorimo se u kuće, prepustimo ulice naše prestonice izopačenima i tako "pokažemo da smo tolerantni", "civilizovani" i sl. I šta onda? Kome se mi dokazujemo i dokle? Takvu taktiku primenjuje upravo marionetski režim u odnosu na šiptare i zapad, pa rezultate vidimo. Ljudi koji se bore protiv parade srama itekako su uključeni u borbu za Kosovo i Metohiju. Bolje se zapitajte da li je specijalcima, koje mi plaćamo, posao da obezbeđuju gej paradu, ili da brane narod od terorista? Vidim da imate veoma visoko mišljenje o policiji, sudeći po proceni koju ste izneli.
Preporuke:
0
0
44 petak, 01 oktobar 2010 16:03
student prava, 4 god.
Aj sad mi recite KAKO da izblejim negde na strani kad pederi non stop izazivaju, pre svega svojim energično-provokativnim nastupima u medijima! Svakog časa, minuta oni izdaju neka saopštenja, upozoravaju javnost itd. naravno po naredbama nekog šestog, stranog faktora. Toliko se forsira ta parada da prosto postaje iritantno čak i za one koji su, u početku, BILI mišljenja autorovog. Kao da nema većih problema i briga, pa ovi naši( čitaj strani) mediji nastavljaju sa bespogovornim guranjem ove bolesne priče! Bukvalno ispada: ili parada ili apokalipsa!
E to je sve ono što normalne ljude "iѕbaci" iz takta, dakle ta nepravedno-selektivna pažnja( svih nosioca javnih f-ja), koja se u poslednje vreme SVE više usmerava ka potpuno nebitnim stvarima naše svakodnevnice! Al ajde baš me zanima dokle će to da traje, doveka sigurno neće, mora jednom i nama, običnim građanima da sve dođe preko glave!
Preporuke:
0
0
45 petak, 01 oktobar 2010 16:10
Miloš
Da li je moguće da je uredništvo sajta ovaj tekst greškom smestilo u rubriku "Politički život" umesto u "Samo smeh Srbina spasava"? Ovo pitam bez ikakve zle namere - jednostavno sam zbunjen. G. Rendić ima nekoliko tekstova u ovoj drugoj rubrici, a ne mogu da zamislim da se na ovom sajtu ozbiljnom analizom smatra tekst koji sadrži pasuse poput ovog:

Ovakvo ponašanje vođe nacije neodoljivo podseća na očeve koji nisu sposobni da se snađu u svojoj sredini, da se suprotstave šefovima na poslu, da obezbede porodici koliko toliko pristojan život, da bi zatim svu akumuliranu negativnu energiju i ostale frustracije, iskalili na sopstvenoj ženi i deci. Mislim da je ovo poređenje adekvatno, jer država predstavlja jednu veliku porodicu.


Predsednik je otac porodice? Građani su onda, pretpostavljam, maloletna deca nesposobna da odlučuju u svoje ime i upravljaju svojim životima (a ko li je žena?). Otkud nam onda pravo da čak i pomislimo da kritikujemo oca i njegove postupke? Čak ni ovaj primitivni paternalizam nije dovoljan, nego se i međunarodni odnosi potpuno banalizuju besmislenom analogijom sa odnosima na radnom mestu. To je "Nova srpska politička misao"?!

Poseban biser je, naravno, deo teksta u kome se ona dva nesrećna kvadrata u Manježu koja sa dovoljne udaljenosti (poželjno je posmatrati ih iz satelita) podsećaju na svastiku koriste da se gej parada dovede u vezu sa nacistima i Ernstom Remom. Bez sumnje pravi primer one vrste rasuđivanja koju je Antonić s pravom razobličio u polemici sa Mišom Đurkovićem (tekst „Britanski špijun“ i „lažna fortifikacija“). Naravno, ako se ne radi o humorističkom tekstu. U tom slučaju, čitav tekst, a naročito Tadić kao glava porodice i gej kukasti krst su vrlo uspeli.
Preporuke:
0
0
46 petak, 01 oktobar 2010 16:47
Jovan Stojković Babunski
BRAVO ZA BLAGOJA JOVOVIĆA

Ko sebi traži opravdanja da tog dana ne učini ništa, iz straha ili kratke pameti neka sedi i neka gleda TV, ali znam da nema ništa gore od onih koji stalno kukaju a kada im se ukaže prilika da nešto preduzmu nalaze opravdanja za svoju malodušnost.
Preporuke:
0
0
47 petak, 01 oktobar 2010 16:50
Dragan
Lep tekst , nema šta.
Ali , ako zabijemo glavu u pesak , ostaće nam zadnjica na izvol'te.Iz njihovog ugla gledanja to je izvanredna situacija , ali iz našeg to već nije dobro .
Preporuke:
0
0
48 petak, 01 oktobar 2010 17:12
Srbin u izgnanstvu
Smatram takođe da bi neko iz SUBNOR – a ili društva srpsko – jevrejskog prijateljstva, mogao da priupita nadležne zašto park “Manjež” (mesto sa kog parada treba da krene) iz vazduha izgleda kao stilizovani kukasti krst? Nemojte samo da neko kaže “to je slučajnost”, “svastika je i stari indijski simbol” itd.


Ništa u ovakvim stvarima nije slučajno, dragi moj Saša. Lepo ste to primetili za kukasti krst na Manježu, ali skrenuo bih vam pažnju na još neke "slučajne" koje su organizatori parade "zaboravili" da nam objasne:

Parada ponosa će se održati 10. oktobra 2010. godine u parku Manjež u Beogradu, odakle će se nakon obraćanja gostiju iz zemlje, regiona i inostranstva krenuti u šetnju Nemanjinom, ulicom Kneza Miloša i Masarikovom, a ceo događaj će se završiti žurkom u Studentskom kulturnom centru (SKC).


1. Od svih srednjovekovnih srpskih vladara, oni su odabrali baš onog koji je kršten u katoličkoj crkvi i čiji se sin pokatoličio. Ovim se jasno poručuje svim Srbima da pređu u katolike (ako već neće u homoseksualce). Ne treba zaboraviti da nam papa dolazi 2013.
2. Od svih modernih srpskih vladara, oni su odabrali baš ovog koji je svog rođenog slobodoljubivog kuma obezglavio, onako kako oni oni hoće da obezglave slobodoljubive srpske patriote.
3. Masarika, američkog agenta i zeta ne treba posebno komentarisati.
4. Slova SK u skraćenici SKC, jasno, treba da nas asociraju na savez komunista, koji je srpski narod pet decenija držao u ropstvu.

Eto, u tom četvorouglu sastavljenom od nacizma, bratoubistva, američke obaveštajne službe i kominterne, kretaće se ta parada srama, tako jasno pokazujući ko iza nje u stvari stoji.

Ja sam star čovek i ne slušam ovu novu muziku, ali mi je još 90-ih unuk puštao jednu pesmu koja mi se urezala u pamćenje: "Ista ploča, samo durga strana, udržena zavera CIJE, Vatikana..." Treba tu pesmu Srbima češće puštati, da shvate šta im se sprema...
Preporuke:
0
0
49 petak, 01 oktobar 2010 18:04
mila w.
U junu 2009. odrzana je gej parada u Cirihu. Nasla sam se slucajno u najbogatijoj ulici na svetu - Bahnhofstrasse. Prelaz preko ulice je bio zabranjen jer je 10.000 ljudi paradiralo. Neki su bili polugoli, minimalno obuceni, vecina njih je bila u okicenim kamionima. Mnogo mladih homoseksualnih parova, starijih zena lezbejki,parovi starijih muskaraca koji su se drzali za ruke i ljubili. Neki slucajni prolaznici su zgranuti i iznenadjeni slegli ramenima i brzo se udaljili. U Svajcarskoj je pre neku godinu bilo glasanje da li da se dozvoli sklapanje istopolnih brakova. Odluceno je u korist ove grupe i sve vise je sklopljenih brakova istog pola.
Na pomenutoj paradi na celu je isla gradonacelnica Ciriha koja pripada toj grupi. Pored nje i veliki srbozderac Cohn - Bendit. Kao sto znamo, on je u Evropskom parlamentu 1999. predstavljao "zelene"iz Francuske.Ovaj parlamentarac je 1973. izdao knjigu "Veliki bazar" gde je opisao i svoje pedofilstvo dok je radio u jednom obdanistu. Imali smo priliku da vidimo i Urlike Lunasek, koja je takodje clan tog parlamenta, austrijanka, okicena zastavom duge. Takvi odredjuju sudbinu nase zemlje zemlje.
Preporuke:
0
0
50 petak, 01 oktobar 2010 18:19
CIA, snajka, CIA!
@Ala

Ma,sta kazete?!Vi niste informisani da je Beograd vec desetine godina sediste obavestajnih sluzbi za Balkan?!
Da razna "trgovacka" predstavnistva i "kulturne" institucije nisu maska za obavestajce svih fela?


Priznajem da nisam čuo. Mada, zar ne mislite da su špijuni za koje svi znaju da su špijuni prilično slabašna opasanost za državu? Špijuni kojih se treba bojati su oni na koje niko ne sumnja. Svaka respektabilna obaveštajna služba gledala bi da se ugura u Dveri srpske, SNP 1389 i Obray, ne medju organizatore gej parade, koje ionako svi smatraju stranim plaćenicima. Zar ne?
Preporuke:
0
0
51 petak, 01 oktobar 2010 18:47
pedja
odlican tekst.samo mi nije jasna recenica da opozicija cuti.sta da rade kostunica,srs,dveri,snp kad je srbija u ovakvom stanju...
Preporuke:
0
0
52 petak, 01 oktobar 2010 19:05
Diapazon
Cija-lija, odavno nam prija!

Pa braco i sestre, prisetite se malo kako je to bilo od devedesetih na ovamo. Cudne su to stvari sa tim organizacijama kako dobrotvorno dele tu pomoc po Srbiji: Malo heklere, uniforme i radio stanice, kasnije malo Hamere. Malo kevlar kacige, malo kondome. Malo televizijsku opremu i stampane majce sa stisnutom pesnicom, a ponekad po potrebi i bombe sa osiromasenim uranijumom. Sve dobrotvorno i za demonkratiju, pa se ti sad zali!
Preporuke:
0
0
53 petak, 01 oktobar 2010 20:54
Molder
Dok sam studirao jedna od literatura koje su nam preporučivali bila je knjiga bivšeg oficira KOS-a. On iznosi podatak da su jugoslovenske službe bezdenosti 60-tih i 70-tih uvek i u svakom trenutku znali koliko ima stranih agenata u drzavi, ko su, i gde deluju. Ni muva nije mogla da im promakne. Bez obzira da li je to tačno, činjenica je da su naše službe imale mnogo jaču kontra-obaveštajnu delatnost nego ovi sada, koji su pre svega sluge režima i stranih službi, a na štetu naroda koji bi trebali da štite. Tragedija je da se narod ne oseća zaštićeno u svojoj državi, jer vidi svojim očima da će policija ubiti Boga u njima da bi sačuvali homoseksualce. Ja apsolutno nemam poverenja u našu policiju, jer ona više nije naša. Kada ponekad odem na neku utakmicu, uglavnom reprezentacije, začudim se kada vidim na šta izgleda policija.
Preporuke:
0
0
54 petak, 01 oktobar 2010 22:02
Dušan Ariljević
Smatram takođe da bi neko iz SUBNOR – a ili društva srpsko – jevrejskog prijateljstva, mogao da priupita nadležne zašto park “Manjež” (mesto sa kog parada treba da krene) iz vazduha izgleda kao stilizovani kukasti krst? Nemojte samo da neko kaže “to je slučajnost”, “svastika je i stari indijski simbol” itd.

Ne ulaazeći u to kakav će odgovor pružiti nadležni autor teksta se vrlo jasno odredio prema problemu izgleda parka Manjež. Za njega su jedino zaintresovani ( da postave pitanje) SUBNOR i društvo Jevrejsko-srpskog prijateljstva. Zar i sam autor teksta nema razloga ili hrabrosti da postavi takvo pitanje?
Preporuke:
0
0
55 petak, 01 oktobar 2010 23:41
Goran Nikolic
U Srbiji ne zivim vec 15 godina. Zivim na zapadu i hvala bogu sto je tako. Srecan sam zbog toga onoliko, koliko mi je zao sto je Srbija i danas, jednako kao pocetkom devedesetih beznadezno zatvorena za spoljni svet, zacaurena u samu sebe. Kolicina paranoje i balkanske zatucanosti u ovom tekstu prosto vristi.
Preporuke:
0
0
56 subota, 02 oktobar 2010 03:24
Blagoje
Za Gorana Nikolića

Možete li mi objasniti jednu stvar, ako smo mi ovde balaknski paranoičari, zašto uopšte dolazite na srpske sajtove? Eto engleskih, nemačkih, kojih god internet portala, mislim da ih ima i previše i da zaista neko kome je muka od balkansko srpske zatucanosti i primitivizma ne bi trebao da troši energiju prevaspitavajući nekog ko se ne da prevaspitati. Uživajte Vi Vašu blagodet od par hiljadarki mesečno u evrima, i man`te nas se. Hvala unapred.

Vreme će pokazati, a ja bih preporučio jedan tekst Juliusa Evole, pod naslovom "REVOLUTION COUNTERREVOLUTION TRADITION" iz knjige "Man Among the Ruins". Esej koji na sjajan način razotkriva pojam re-akcije, i koji bi bio veoma stamen kontra - argument ovom tekstu, i stavu defetizma koji provejava kroz njega.
Preporuke:
0
0
57 subota, 02 oktobar 2010 06:33
Senka Young
Goran Nikolic kaze da mu je "zao sto je Srbija i danas, jednako kao pocetkom devedesetih beznadezno zatvorena za spoljni svet, zacaurena u samu sebe. "
Ja kazem da nije dobro obavesten. Naprotiv , problem je sto je Srbija previse otvorena i tolerantna i manipulisana pa dopusta da je Zapad siluje vec godinama i da niko u Srbiji ne stiti pravo obicnog gradjanina da zivi tradicionalnim zivotom i da hrani i vaspitava svoju decu onako kako su njega hranili i vaspitavali.
Autoru teksta svaka cast , analiza je dobra - ali ne predlaze resenje. Ja se samo nadam da ce se resenje samo ukazati i da ce ljudi biti pametniji od provokatora.
Preporuke:
0
0
58 subota, 02 oktobar 2010 09:31
zivan gajic loznica
sinoc je onaj momak iz ,,obraza,, rekao kod olivere kovacevic u emisiji ,, da je velike pare za lobiranje za pedere dobio marko karadzic,, nekakv sekretar u vladi srbije i da je najveci ,,lobista te populacije,, ja bih rekao tih ,,nesrecnika,,.sta cete pare rade, a srbijicu ionako niko ne zanima, te bih ne gej organizacijama, predlozio da odu na drugi kraj beograda,,i da pozovu narod, i ukazu na bedu i ocaj. vladajuci samo napred srljajte, kradite,neka buduca vlast ce poslati ,,devere, za vama kad pobegnete ,,falkonima,, na ,,devicanska ostrva,,.i broz je iste slao, tako da imaju na koga da se ugledaju.
Preporuke:
0
0
59 subota, 02 oktobar 2010 11:41
ZoranSan
Zašto naša vlast i NVO ćute da se u EU sprema zakon a u nekim zemljama već postoji pravo da su ozakonjene veze između sestre i brata,majke i sina ,oca i ćerke.Recimo u Španiji tačno znam da su dozvoljeni i brakovi nedavno sam čitao da su se venčali rođeni brat i sestra .Verovatno posle ove Parade nam slede novi uslovi za ulazak u EU .Što bi rekao Popović i sve da uradimo nećemo ući,ako uopšte i uđemo,u EU pra 2020 godine.
Zamislite za par godina paradu inces parova.Sve je moguće ko je pre 15 godina pomislio da će Beogradom biti 2010 godine gej Parada.
Preporuke:
0
0
60 subota, 02 oktobar 2010 14:10
Dušan Ariljević
@Vladislav
Dakle, apsolutno sam protiv nasilja, ali sam i protiv društvenog tolerisanja (pa, evo, i favorizovanja) nečega što, po Božjim i prirodnim zakonima, prosto, nije normalno.

Ono što zakonom nije zabranjeno ne mora se smatrati kao nešto što se "društveno toleriše" jer ono što zakon toleriše ne znaači da je korisno za društvo ali se s druge strane ne može biti protiv toga na način da se krši zakon.
Zato, zbog te relativizacije, prava priroda ovog događaja je satanistička, pa me čudi da na takav izazaov našoj društvenoj zajednici ne reaguje naša Sveta Crkva. Naprotiv, dok se polako njen vrh anestezira "bogoslovskim dijalogom" sa jereticima, učesnici parade, javnom blasfemijom, pravoslavnom vernom narodom pljuju u lice.

Nije iznenađujuće (ne)reagovanje SPC po pitanju ove manifestacije i za to ima više razloga. Ne zbog procesa ekumenizma ili odnosa prema drugim crkvama već i zbog sličnih pojava u sopstvenim redovima a na kraju krajeva srpski narod nije ništa drugačiji od drugih naroda jer homoseksualnost nije stvar ni istoka ni zapada, postojala je i pre 30, pre 300 i pre tri hiljade godina, nema veze sa religioznošću - jedino se naš odnos menja(o) prema toj pojavi i tu je poenta problema. Svakako nije dobro medijski favorizovati događaj o kome je reč.
Preporuke:
0
0
61 subota, 02 oktobar 2010 15:59
Dragi Rendiću
I vi baspotrebno lamentirate nad "jednom ponosnom, hrabrom" i ne znam kakvom sve Srbijom. Otkuda vam više takvi anahronizmi i opšta mesta?! Srbija je bila takva tek sporadično, vremenski mereno u sekundama.Gej paradu ovoga ili sledećeg puta telima će štititi Boris, Ivica, njihovi čauši i cela Narodna skupština, ako drugačije ne bude naređeno. Njeno održavanje po svaku cenu ovog 10. oktobra samo je još jedan u nizu bezuslovnih zahteva EU poluproizvodu zvanom Republika Srbija. I neće biti nikakvih "stranih sila mraka i haosa" infiltriranih da događaj ponosa pretvore u haos. A mi kojih se parada ne tiče samo treba da gledamo svoja posla.
Preporuke:
0
0
62 subota, 02 oktobar 2010 16:41
milan
bravo majstore!
Preporuke:
0
0
63 subota, 02 oktobar 2010 23:08
Petar Janketić
@Dušan Ariljević
Nije iznenađujuće (ne)reagovanje SPC po pitanju ove manifestacije i za to ima više razloga. Ne zbog procesa ekumenizma ili odnosa prema drugim crkvama već i zbog sličnih pojava u sopstvenim redovima
Da li znate i za jedan jedini slučaj te pojave u crkvenim redovima u SPC?

Izgleda da Vi mešate Pravoslavnu Crkvu sa Rimokatolicima gde su SVI njihovi sveštenički redovi pod zavetom celibata, za razliku od Pravoslavlja gde mirsko sveštenstvo NIJE u celibatu. To nepravoslavno učenje Rimokatolika da SVI njihovi sveštenički redovi moraju biti u celibatu imalo je kao posledicu veliku pojavu homoseksualizma u njihovim redovima.

Takođe, Pravoslavna Crkva je UVEK (kao i SVI Sveti Oci) osuđivala homoseksualizam (muželožništvo) kao veliki greh. UVEK i bez izuzetka.

Nereagovanje SPC po pitanju te "manifestacije" nije zbog njenog otvorenog ekumenizma i težnje za ujedinjenjem sa Vatikanom, već zbog enormne bliskosti i povezanosti vrha SPC sa trenutnom vlasti Srbije.

Kako da reaguje SPC kad "voljeni" predsednik Tadić i vlada Srbije JAVNO daju podršku toj "manifestaciji", a ministar Dačić je i direktno angažovan u njeno organizovanje?

Zar ne bi svi oni koji podržavaju JAVNO propagiranje i širenje GREHA trebali da budu kažnjeni crkvenim epitimijama kako nalažu Sveti Kanoni? Ali to bi onda bio veliki skandal, izgubila bi se trenutna podrška države (novčana, sudska, policijska, medijska) i zato je najbolje da se sve to prećuti da se ne bi ni slučajno uznemirio predsednik Tadić i ostatak vlasti Srbije. To je primer crkvene diplomatije na delu koja ima konstruktivan pristup prema svemu, a na uštrb ...
Preporuke:
0
0
64 nedelja, 03 oktobar 2010 02:06
Iskreno zbunjen
Da li znate i za jedan jedini slučaj te pojave u crkvenim redovima u SPC?


Vic? Šala? Trik pitanje? Sarkazam?

Zar ne bi svi oni koji podržavaju JAVNO propagiranje i širenje GREHA trebali da budu kažnjeni crkvenim epitimijama kako nalažu Sveti Kanoni?


Treba! Baš kao što su epitimijama kažnjeni i Arkan i Škorpioni!
(Da ne bude zabune, ovo jeste sarkazam).
Preporuke:
0
0
65 nedelja, 03 oktobar 2010 11:14
Dušana Ariljević
@Petar Janketić

Da li znate i za jedan jedini slučaj te pojave u crkvenim redovima u SPC?

Da li znate Vi? Ja znam za najmanje dva. Koji zbog slabosti suda, moguće i korupcije, nisu imali sudski epilog. Znate kako, ponekad se javašluk državnih i sudskih vlasti uklapa u priču o nevinosti. Ali "neko" sve to vidi i zna!
Preporuke:
0
0
66 nedelja, 03 oktobar 2010 14:38
Darko Stanojević
http://www.rts.rs/page/tv/ci/story/17/%D0%A0%D0%A2%D0%A1+1/772998/%D0%94%D0%B0+%D0%9C%D0%BE%D0%B6%D0%B4%D0%B0+%D0%9D%D0%B5.html

Odlično, g.Kalik i g.Obradović! Puna podrška!

Sramotno nevaspitana druga dvojica.

Gospođa se nije mešala u svoj posao.

Voditeljka poluotvoreno pristrasna ili joj je naređeno da bude takva.
Preporuke:
0
0
67 nedelja, 03 oktobar 2010 15:18
Sima
kada na mnogim automobilima u Vojvodini možemo videti nelegalnu oznaku “V” ( zanimljivo je da rigorozna policija ovo toleriše )

Da... i ja sam ovih dana bio iznenađen, iznerviran i zgrožen nalepnicom na automobilu koji se kretao ispred mene. Da li je moguće da policija to ne sankcioniše? Da li ta vozila prođu obavezan tehnički pregled? Stvar je jednostavna... kazna ѕa vozača uz obavezu da kaže gde je kupio tu nalepnicu, onda kazna za prodavca uz obavezu da kaže gde je nabavio, onda kazna za štampara uz zatvaranje štamparije i još neke sankcije. Tako radi ozbiljna država!
Preporuke:
0
0
68 nedelja, 03 oktobar 2010 15:32
Petar Janketić
@Dušan Ariljević

Ja zaista ne znam ni za jedan takav slučaj, mada sam poprilično dobro upućen u crkvena dešavanja, ali takođe NE TVRDIM ni da nema takvih slučajeva, a ono što želim da kažem je da su takvi slučajevi u SPC zanemarljivo mala pojava, te stoga to nikako ne može biti razlog zbog kojeg se vrh SPC ne oglašava povodom NAJAVLjENOG JAVNOG propagiranja GREHA.
Preporuke:
0
0
69 nedelja, 03 oktobar 2010 20:28
Petar Janketić
@Iskreno zbunjen
Baš kao što su epitimijama kažnjeni i Arkan i Škorpioni!

Da ne bi bilo zabune, ni Arkan niti Škorpioni, nikada nisu JAVNO (široko medijski) NAJAVLjIVALI niti propagirali svoja sramna nedela, niti su ih ikada predstavljali kao nešto normalno ZAHTEVAJUĆI od većine normalnog sveta da to prihvati po svaku cenu, već čak šta više tu svoju sramotu krili su "kao zmija noge", tako da bi (teoretski) njima sveštenik mogao (a potom i trebao) da naloži epitimiju samo u slučaju da sami priznaju svoje grehe.

U slučaju NAJAVLjENE gej parade, organizatori i vrh države JAVNO (bez imalo griže savesti) podržavaju propagiranje i širenje GREHA.
Preporuke:
0
0
70 nedelja, 03 oktobar 2010 23:02
Iskreno zbunjen
Da ne bi bilo zabune, ni Arkan niti Škorpioni, nikada nisu JAVNO (široko medijski) NAJAVLjIVALI niti propagirali svoja sramna nedela, niti su ih ikada predstavljali kao nešto normalno ZAHTEVAJUĆI od većine normalnog sveta da to prihvati po svaku cenu, već čak šta više tu svoju sramotu krili su "kao zmija noge", tako da bi (teoretski) njima sveštenik mogao (a potom i trebao) da naloži epitimiju samo u slučaju da sami priznaju svoje grehe.


Ma da, u pravu ste, to što su se snimili kako hladnokrvno ubijaju vezane ljude ne kvalifkikuje se kao priznanje. (U pozadini: "Jesi j..o nekad? E pa i nećeš" /smeh, zatim pucanj/).

Konačno, šta je jedno tričavo TAJNO ubistvo nekolicine Bošnjaka u poredjenju sa JAVNIM priznanjem sopstvene homoseksualnosti. Drugim rečima, bolje je tajno ubijati, nego se javno voleti. Hrišćanski, nema šta.

Inače, što se tiče javnog propagiranja greha predlažem sledeće kandidate za epitimiju:

Kapor, Momu
(javno propagirao predbračni seks u intervjuu za Plejboj, ali i drugde )

Djordjević, Boru, zvanog "Čorba"
(Javno propagiranje predbračnog i vanbračnog seksa, primera bezbroj)

Ojdanić, Era
("Oženjen sam, a ko momak živim...")

Šta mislite o ovim predlozima?
Preporuke:
0
0
71 ponedeljak, 04 oktobar 2010 10:31
Petar Janketić
Da ne bi bilo zabune, nikako se ne mogu porediti Momo Kapor, Bora Đorđević, Ojdanić Era (ko je to?) sa predsednikim Srbije i ministrima Srbije, niti se mogu porediti njihove sporadične izjave u nekakvim lascivnim medijima (koje normalan svet i ne prati) sa široko organizovanom višemesečnom medijskom kampanjom promocije homoseksualnog GREHA koristeći sve velike medije (TV, novine, internet) u Srbiji. Ogromna je to razlika, zar ne?

U svakom slučaju, što se tiče promocije greha, uzaludno izjednačavate neizjednačivo.
Preporuke:
0
0
72 ponedeljak, 04 oktobar 2010 11:38
Dušan Ariljević
Petar Janketić

U slučaju NAJAVLjENE gej parade, organizatori i vrh države JAVNO (bez imalo griže savesti) podržavaju propagiranje i širenje GREHA.

Sa punim uvažavanjem Vaših stavova koji se temelje pored ostaalog ili isključivo na pravoslavnoj tradiciji moramo uvažiti činjenicu da državni organi nisu prekoračili svoja ovlašćenja odnosno ne postupaaju suprotno zakonu. Da li treba da ih grize savest ili svojim delovanjem treba da omoguće grupi ljudi pravo na okupljanje, su pitanja koja nisu suprostavljena u svojim odgovorima. Nešto slično kao što je protivrečnost koja postoji u vezi dozvoljenog abortusa u zemljama izražene katoličke tradicije

Da ne bi bilo zabune, ni Arkan niti Škorpioni, nikada nisu JAVNO (široko medijski) NAJAVLjIVALI niti propagirali svoja sramna nedela,

Upravo suprotno i te kako ih je pomeenuti gospodin propagirao ali ih nije kvalifikovao kao "sramna nedela" već kao velika, herojska dela i svetu dužnost,a naglašeno medijsko prisustvo istu osobu je učinilo "zvezdiom i nacionalnim junakom". Sećate li se pompe iz Saborne crkve u Beogradu?
..niti su ih (sramna nedela) ikada predstavljali kao nešto normalno ZAHTEVAJUĆI od većine normalnog sveta da to prihvati po svaku cenu, već čak šta više tu svoju sramotu krili su "kao zmija noge",

Ne da se nije krilo, već se isticalo kao vrednost " vrednost" koja je prepoznata i na osnovu koje je čak napravljena politička karijera.
...tako da bi (teoretski) njima sveštenik mogao (a potom i trebao) da naloži epitimiju samo u slučaju da sami priznaju svoje grehe.

Ne remetići procedure i pravila crkve mi smo (kao društvo) prinuđeni da čekamo da "da oni sami priznaju grehe" da bi sveštenik odnosno crkva reagovali. Bojim se da je to uzaludno čekanje a dosta toga govori da u ova smutna vremena ni crkva, njen vrh, nije uvek adekvatno reagovao.
Preporuke:
0
0
73 ponedeljak, 04 oktobar 2010 12:49
Petar Janketić
@Dušan Ariljević

Sa punim uvažavanjem Vaših stavova koji se temelje pored ostaalog ili isključivo na pravoslavnoj tradiciji moramo uvažiti činjenicu da državni organi nisu prekoračili svoja ovlašćenja odnosno ne postupaaju suprotno zakonu.


Sve to i nekako, ali ono na šta ukazujem pažnju je da vrh SPC ne reaguje na NAJAVLjENU promociju GREHA, a što se žestoko kosi sa jevanđelskom misijom Crkve. Nekako se uvek tumačilo da ćutanje znači odobravanje. Šta mislite šta bi Patrijarh Pavle rekao na sve to?
Preporuke:
0
0
74 ponedeljak, 04 oktobar 2010 15:39
Svetislav Kostić
Ideja potpunog ignorisanja gej parade doprinosi samo da se u Srbiji taj događaj institucionalizuje i postane uistinu jedna od ozvaničenih godišnjica sa kojom se vremenom čitava nacija identifikuje, a oni kojima mase slavljenika idu na živce ostaju kod kuće i čekaju da đumbus prođe i svakodnevnica se povrati na ulice i trgove.

Neadekvatno je poređivanje Tadića sa jednim ocem porodice čija je dužnost da se stara itd. Pre bi odgovaralo poređenje sa raspikućom koji u jednom razantnom tempu njemu povjerenu imovinu rastura, kao da mu mandat istiće već slijedećeg dana.
Preporuke:
0
0
75 utorak, 05 oktobar 2010 08:06
H. Prokopijevich
Oktobarska Revolucija 1/2

Slažem se sa autorom da je pederska parada, ovako dobro "reklamirana" u državnim i para-državnim medijima, osmišljena kao "udica" kojom bi se "najratoborniji" deo režimskih protivnika eliminisao.
Tačno je da će Beograd 10-og ponovo ličiti na Srpsku prestonicu pod nacističkom okupacijom, sa hiljadama vidljivih policijaca i još više nevidljivih "domaćih" i stranih agenata, snajperima na krovovima, bornim kolima i verovatno nekim tajnim i nehumanim vojno-policijskim oruđima, koje ova odnarođena vlast sprema svojim vlastitim građanima.
Ali to ne bi trebalo da nas uplaši, jer ta udica za srpsko građanstvo, lako može da postane udica za sam satelitski(NATO) Režim.

Mislim da u ovom slučaju Režim pravi stratešku grešku, računajući da je u ovih zadnjih deset godina vladavine ekonomske represije i medijskog jednoumlja, uspeo da mentalno "uštroji" Srpsko stanovništvo i da može da Nam radi šta hoće.
Nakon što je sam Režim, shvatajući absurd i neodrživost vlastite "EU dogme" počeo da propagira revidirani stav: da EU ima alternativu, i pošto je svima jasno da nikada nećemo ući u Evropu- Taj "neulazak" je logičan i sa stanovišta fizike da dva tela ne mogu da u isto vreme okupiraju isti prostor; Jer kao što većina nas zna Srbija je u Evropi kao samostalna država već više od jednog milenijuma;
I nakon što je što je Režim u zadnjih par meseci počeo da zadaje vlastitom narodu jedan za drugim ponižavajući udarac: samovoljnim revidiranjem Srpske rezolucije u UN i mučkim diplomatskim "zabijanjem noža" u leđa bratskoj Rusiji, falsifikovanjem Srpske istorije i "vraćanjem" hrvatsko-srpskog jezika u osnovne škole- što bi trebalo da izbriše nacionalni identitet u našem Srpskom potomstvu, tajnim pregovorima u Beču o pounijačavanju SPC, da ne spominjem ponižavajuću ekonomsku situaciju u kojoj danas živi većina Srpskih građana- versus ekonomskog blagostanja u kome živi sam Režim i Njegovi "štićenici"...
Preporuke:
0
0
76 utorak, 05 oktobar 2010 08:10
H. Prokopijevich
Oktobarska Revolucija 2/2

Dakle nakon svega ovog nabrojanog i nenabrojanog, pederska parada je samo zadnja "kap u čaši pune gorčine", koju je Režim namenio vlastitom narodu, i velikoj većini Srpskog stanovništva je sada jasno "da je đavo došao po svoje" i da je vreme da narod ponovo "progovori glasom ulice". Ovde ne propagiram nasilje, ali propagiram "ulicu" i civilnu neposlušnost;
Jer mi Srpski građani, "izdani i napušteni" ne samo od "naše vlasti" i "naše opozicije", već i od "sedih glava"- koje u ime naše Nacije podižu "pozamašne čekove", iza debelih zidina svojih akademskih i crkvenih zdanja; Jednostavno nemamo druge opcije!

Treba da izađemo na ulice u što većem broju, i da svojim brojem i prisustvom sprečimo tu moralno-nakaradnu paradu, i pokažemo Režimu i njihovim nalogodavcima, da EU ima alternativu-
Ta alternativa se zove Slobodna Srbija.
Treba da ostanemo na ulicama sve dok ne smenimo odnarođeni "srpski" Režim, i formiramo Vladu Nacionalnog Spasa- Jer ako to ne uradimo Spasa nam više neće biti!
Treba da ostanemo na ulicama i bar naredna dva dana, i sačekamo "ružniju polovinu" američkog predsedničkog para, koji nas je tako divljački bombardovao 99-te, i pošaljemo Je "tamo gde treba"!

Dakle Braćo i Sestre, vreme je da zaustavimo Točak Istorije koji prete da Srbiju samelje u Zaborav.
Doći će Vreme kada ćemo morati da objasnimo svom Potomstvu zašto nismo sačuvali Ono što su vekovima uspeli da sačuvaju naši nesebični i junački Očevi, prolazeći kroz mnogo strašnije Golgote od ove današnje-
I doći će vreme kada ćemo Bogu na Istinu i morati da se suočimo sa svojim Slavnim Precima, i položimo im "račune", ne za svoje činjenje, već Nečinjenje.
Bolje je da to Vreme "sačekamo" uzdignutih i ponosnih glava, jer život ovozemaljski je kratak i mukotrpan- Dok Slava je Jedna i Večita...
"Bolje je i samo jedan dan živeti Uspravan, nego ceo život provesti na Kolenima!"
Preporuke:
0
0
77 utorak, 05 oktobar 2010 12:41
Borut
Lepo i tačno napisano. Kada bi 'Politika' htela da objavi ovako nešto...
Preporuke:
0
0
78 sreda, 06 oktobar 2010 13:52
Mosho
Skandalozan tekst, na momente i konfuzan.
Pun predrasuda, zamena teza, teorija zavere i slicnog u jednom.
Parada Ponosa jeste strogo apoliticki skup. Barem ga ja tako dozivljavam, kao pripadnik LGBT skupine. Apsolutno je nebitno ko je koje politicke opcije u povorci, naglasak je na univerzalnim pravima, na borbi protiv diskriminacije, na slanju one slike Srbiji i svetu kakvi mi zaista jesmo, a ne kakvi nas drugi prave u medijima.
Parada Ponosa je poruka ljubavi, tolerancije i mira. Dakle najlepse ljudske vrednosti koje ne vredjaju nikoga, koje spajaju a ne razdvajaju ljude.
Cesto posecujem ovaj portal, iako se u velikom broju stvari ne slazem sa autorima i komentatorima, ipak je ovo jedno zavidno demokratsko glasilo, a nadam se da ce uskoro i na sajtu biti i po koji afirmativan lgbt clanak.
Preporuke:
0
0
79 četvrtak, 07 oktobar 2010 21:32
natasa
bravo, svaka cast
Preporuke:
0
0
80 petak, 08 oktobar 2010 00:42
Vuk Iksan
Tekst autorov je dobar mada se s njim ne mogu sloziti. Osim toga nije mi jasno zasto se do te mere pominju strane obavestajne sluzbe...Kakve one imaju veze s izrazavanjem licnih sloboda i opredeljenja u zemlji koja se smatra slobodnom? Jer pederi niti su fasisti, niti ubice, pa im se ne moze zameriti da stetuju drustvu...Oni samo traze da im se niko ne mesa u licni zivot, u njihov INTIMNI zivot na koji po svim zakonima ljudskim imaju apsolutno pravo...Zivim u inostranstvu kao i Zoran Nikolic. I na Blagojevo pitanje upuceno istom "zasto onda idete na srpske sajtove" odgovoricu da sam srbin kao i on (ni vise ni manje),da volim Srbiju, da imam potpuno ista prava kao i on, da sam isuvise dugo ziveo da bih od njega primao bilo kakve primedbe...I da bi malo tolerancije dobro doslo Srbiji jer ocigledno NJEGOVA Srbija ne shvata ovaj pojam. S mojom suprugom i decom svake godine idem na Gay Paradu gde nas bude blizu milion. Solidarci (Gay Friendly) su vecina na ovim skupovima i dolaze jer je to daleko zanimljivija i veselija manifestacija od svih drugih. Izgleda da sve sama tuga u Srbiji i zato gotivim (razumem) tekst autora. Samo zato.
Preporuke:
0
0
81 petak, 08 oktobar 2010 15:40
Aleksandar Bodlovic
Od gej parade do MI6?! Vi ste fenomenalni. Dobili ste u meni nepokolebljivog fana ups, ruzna strana rec. `ocu reci, navijaca...
Preporuke:
0
0
82 petak, 08 oktobar 2010 17:52
Nina
Pošto dugo godina pratim dešavanja u SAD na ovu temu mogu na bezbroj primera da potvrdim da su gorišćene:
”tri ključne tehnike ispiranja mozga koje koriste Kirk i Medsen su „desensitizacija“, „ometanje“ i „preobraćanje“.
Prvo su izdvojene pojedine javne ličnosti i kompanije koje su frantalno napadane i demonizovane od liberalnih medija u SAD, onda se krenulo na centre obrazovanja, prvo univerzitete, pa srednje škole i na kraju osnovne (časovi seksualnog obrazovanja). Reči ”muž i žena” biše nisu PR, nego ”partneri”.
Konačno je i u liberalnoj Kaliforniji ućutkana većina (ili većina bez glasa” izašla na referendum, da bi u Statut Kalifornija ubacila dodatak – definiciju ”Da je brak zajednica muškarca i žene”
Preporuke:
0
0
83 subota, 09 oktobar 2010 12:24
Milanel
SVala čast za text! Dugo, dugo nisam naišao na ovako dobru kolumnu.
Preporuke:
0
0
84 subota, 09 oktobar 2010 15:13
Mare
Svaka cast za tekst. Slazem se sa svim napisanim.
Preporuke:
0
0
85 ponedeljak, 11 oktobar 2010 00:09
Zockey
I dodje 10. i sve sto je ovde napisano se ispostavi kao tacno????? Sta dalje?
Preporuke:
0
0
86 ponedeljak, 11 oktobar 2010 18:35
Bojka Milosavljević
O "Paradi ponosa": Pod 1) Da ljudi u Srbiji imaju posla, svako bi gledao svoja posla. Pod 2) Sve će to Evropska unija pozlatiti! Mada se bojim strogog "učitelja" i osvedočenog nam "prijatelja" Jelka Kacina - već je izrazio nezadovoljstvo i mislim da je nedeljni "spektakl demokratije" ocenio sa 1+, a može bit' i sa 1 na 2. I zato, upamet se, braćo Srbi - iduća parada ima da bude pod konac, k'o pribogu ona vojna na Crvenom trgu u Moskvi.Uzdravlje nam evropejsko prosvetljenje, jer, kao što znamo, Evropa nema alternativu i - Srbija je lider u regionu.
Preporuke:
0
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner